Via onze API kunnen externe systemen met onze online applicatie communiceren. Op deze manier kunt u de gegevens uit onze track&trace hardware rechtstreeks integreren in uw CRM systeem.
Door het leggen van een koppeling tussen het online platform van Lokaliseer en uw eigen CRM systeem zal u:
Dankzij ons API kan u de planning van uw medewerkers, hun routes, hun afspraken en hun werktijden beter controleren en bijsturen. Bij gevolg zal u ook klanttevredenheid verbeteren en werknemersefficiëntie verhogen.
Alle door ons verkregen informatie wordt opgeslagen op beveiligde servers binnen Europa.
In uw reeds bestaande programma’s, kan u nog nog makkelijker uw assets beheren.
Minder verschillende kanalen maar toch meer informatie.
Unitdata kan opgehaald worden via een rest interface.
https://api.datatracer.cloud/UnitHistoryData?token=[TOKEN]&unitId=[UNITID]&from=[FROM]&to=[TO]&format=[CSV/XML] (geen echte link, slechts een voorbeeld)
Elk account kan in de backend een uniek token [TOKEN] toebedeeld krijgen. Dit token in combinatie met de unieke unitid [UNITID] heeft toegang tot de data die gewenst is.
De data wordt aangeleverd in csv formaat:
unitid,datetime,value
XXXXXXX,YYYY-MM-DD HH:mm:SS,[DATA]
of xml formaat:
<?xml version=”1.0″ encoding=”UTF-8″?>
<data>
<unitid>XXXXXX</unitid>
<datetime>YYYY-MM-DD HH:mm:SS</datetime>
<value>[DATA]</value>
</data>
[DATA] is # gescheiden om de individuele waardes te onderscheiden.
Wij bekijken graag samen met u en uw IT afdeling hoe we CRM op de best mogelijke manier kunnen integreren.